ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 ZMOD Forumet
 Møter og Utstillinger
 Fast møte på OMS ?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 8

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 26/08/2006 :  17:27:33  Show Profile  Reply with Quote
Hvordan er interessen for en Z kveld en gang i måneden på OMS senteret?? Litt bygging og masse prat!

MVH Christian Andresen. Z-digital.

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 26/08/2006 :  19:18:47  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Jeg blir ihvertfall med når jeg kan.
Og kan sikkert prate mye mer også

Som Viggo har nevnt tidligere så kan vi få våre egene skuffer å ha ting som vi ikke må bringe frem og tilbake hele tiden nede i kjelleren på OMS.

Kanskje jeg skulle satse på å lage den lille ZMOD diorama modulen min i løpet av disse kveldene.

PS: Vi kan kanskje gjøre det samtidig med at Nils og Co. har bygge kvelder også.? Dvs. på en Onsdag skulle jeg tro.

PS: ca. hver 6uke på en onsdag så kjører jeg GoKart med gamle gjengen.

Torsja
http://www.torsja.com ZMOD.no - Webadmin
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 28/08/2006 :  16:55:29  Show Profile  Reply with Quote
Og lage z-dioramaet ditt er jo ingen dårlig ide. Kommer nok til og lage en modul eller to jeg også.

Vi kan god ta det sammen med Nils og co for min del, men det er jo ikke sikkert de ønsker oss der når de driver på? Er kanskje flere som er interesert i reine z møter?

Go to Top of Page

paalrise

Norway
89 Posts

Posted - 30/08/2006 :  20:33:15  Show Profile  Visit paalrise's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Christian

Og lage z-dioramaet ditt er jo ingen dårlig ide. Kommer nok til og lage en modul eller to jeg også.

Vi kan god ta det sammen med Nils og co for min del, men det er jo ikke sikkert de ønsker oss der når de driver på? Er kanskje flere som er interesert i reine z møter?

Hei,

jeg er interessert i litt samlinger hvor man kan diskutere problemer og kanskje bygge litt. Ellers jobber jeg sent andre onsdagen i måneden, ellers er jeg ganske åpen for tidspunkt :)

--
Mvh,

Pål R.
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 30/08/2006 :  22:04:47  Show Profile  Reply with Quote
Bra du er med Pål!! Da er vi jo tre. Noen flere som er interesert?

Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 31/08/2006 :  00:39:44  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Jeg kommer helt sikkert til å ta en tur når det passer, men vi har klubbkvelder hver tirsdag i NiM nå, så mj-programmet er ganske tett...

Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 01/09/2006 :  12:40:18  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Frans har flagget at han ønsker å gi bort sine uferdige moduler. Hva om jeg fikk disse av han og satte dem fast på OMS sentert. Slik at vi alle kan benytte dem og eventuelt bygge videre på dem?
Da får vi en liten bane med 2stk. vendemodule og 2stk. rettmoduler for kjøring og testing.

Torsja
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 01/09/2006 :  13:47:26  Show Profile  Reply with Quote
Høres jo veldig bra ut da!! Er med på den!!

Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 10/09/2006 :  13:31:21  Show Profile  Reply with Quote
Er det noen som har funnet en dag i månten som passer da? Trenger litt motivasjon for tiden. Er ikke blitt gjort så veldig mye hjemme akkurat!

Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 10/09/2006 :  17:37:03  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Hva skal vi gjøre på neste møte da?

Jeg tenkte at jeg får se og få hentet modulene til Frans. Så kunne vi kanskje i felleskap fått laget ben og fått dem kjørbare. Slik at vi kan få brukt dem fast på OMS senteret til fremtidige møter.

Vi kan jo også bruke dem til testing av koblinger osv. for digital drift i fremtidige standarder. Teste ut blokkstyring osv....

Torsja
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 10/09/2006 :  18:39:39  Show Profile  Reply with Quote
En veldig god ide! Siste torsdag i måneden eller? Er 28 sep.

Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 10/09/2006 :  19:15:39  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
OK, vi satser på Torsdag 28 september. Kan du ta ansvar for nøkkel igjen kanskje?

Torsja
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 10/09/2006 :  19:26:28  Show Profile  Reply with Quote
Det kan jeg

Go to Top of Page

Treant

Norway
88 Posts

Posted - 11/09/2006 :  22:59:33  Show Profile  Reply with Quote
Det høres ut som en god dag å teste min nye 90graders modul for første gang. Mangler bare 50mm på det siste hovedsporet nå

Lars Erik Gyulzadyan Svendsen
Another DCC Zhead
Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 12/09/2006 :  00:12:02  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Som en mr. Egon O. pleier å si. "Jeg har en plan"
og nå har vi det også.

Torsja
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 12/09/2006 :  21:34:17  Show Profile  Reply with Quote
Dette blir BRA!!! Gleder meg til og se modulen din Lars-Erik! Skal jeg ha med noe spesielt?

Go to Top of Page
Page: of 8 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page