ZMOD.no - forumet
ZMOD.no - forumet
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 ZMOD Forumet
 Diverse Z-Skala
 Hvordan står det egentlig til med Z-folket?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 26/04/2012 :  13:07:26  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Veldig stille på den norske Z-fronten om dagen. Er det i det hele tatt noen andre som er aktive lenger? Pål, Lars-Erik, Christian? Torsja bygger bare bil tror jeg.

Svein-Martin og jeg snakket om at det hadde vært hyggelig å ha noen treff i Osloområdet innimellom. Tyskerne har sine Stamtisch hvor de treffes på caféer eller restauranter og legger ut skinner eller enkle moduler på bordet, spiser litt, drikker øl og prater Z. Det hadde vært veldig artig å fått til noe sånt her i landet også.

www.heinepedersen.com
www.facebook.com/heinepedersen
www.youtube.com/user/heinepedersencom

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 26/04/2012 :  14:35:34  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Det hadde vært gøy og møtes, også for et treff, eventuellt i forbindelse med en utstilling på østlandsområdet.

mvh Svein-Martin Holt -
www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 26/04/2012 :  23:07:39  Show Profile  Reply with Quote
Er her jeg. Mye har skjedd det siste året, og nå pusser jeg opp leiligheten. Det blir lite tid til tog på privaten for tiden, men lysta er der. Hadde hvert hyggelig og truffet alle igjen.

MVH Christian Andresen. Z-digital. Win-DigiPet
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 27/04/2012 :  11:53:24  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Svein-Martin, det er messe i Horten 15-16. september. De vil gjerne ha flere anlegg å stille ut, så det hadde vært en fin anledning til å vise frem ZMOD. Dessverre kan ikke jeg delta med noe den helga. Har to jenter som skal konfirmeres da...

www.heinepedersen.com
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 27/04/2012 :  12:03:17  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Christian, det hadde vært artig å bare ta en kveld å treffes på en pizzasjappe. e.l. Å prate om Z og alt mulig. :)

Hvis det er flere som kunne tenke seg det kan vi sikkert klare å finne en dato for det?

www.heinepedersen.com
Go to Top of Page

paalrise

Norway
89 Posts

Posted - 27/04/2012 :  20:37:44  Show Profile  Visit paalrise's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Heine Pedersen

Christian, det hadde vært artig å bare ta en kveld å treffes på en pizzasjappe. e.l. Å prate om Z og alt mulig. :)

Hvis det er flere som kunne tenke seg det kan vi sikkert klare å finne en dato for det?

Hei,

jeg deltar jeg hvis mulig :)

Desverre blir det ikke mye tid til tog om dagen, dagene går mest i å jobbe og være med familien og sove...

--
Mvh,

Pål R.
Go to Top of Page

Treant

Norway
88 Posts

Posted - 27/04/2012 :  23:37:23  Show Profile  Reply with Quote
Det jobbes litt nå og da her i huset. Men en pizza og noe flytende hadde jo gjort seg.

Lars Erik Gyulzadyan Svendsen
Another DCC Zhead
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 28/04/2012 :  04:47:44  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Dette må vi få til. Hvilke ukedager passer best? For min del passer stort sett de fleste dager fra ca kl 19-20 og utover.

www.heinepedersen.com
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 28/04/2012 :  09:40:45  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Heine Pedersen

Dette må vi få til. Hvilke ukedager passer best? For min del passer stort sett de fleste dager fra ca kl 19-20 og utover.

Tirsdag og torsdag passer som regel best for meg.

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

tjm

Norway
466 Posts

Posted - 28/04/2012 :  13:34:10  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Hvis jeg ikke er bortreist på jobb så blir jeg med :-)

Torsja
http://www.torsja.com ZMOD.no - Webadmin
Go to Top of Page

Christian

Norway
172 Posts

Posted - 01/05/2012 :  00:03:44  Show Profile  Reply with Quote
Pizza er jeg med på! Er jo lenge siden vi har skravla nå. Vi får finne plass og dato.

MVH Christian Andresen. Z-digital. Win-DigiPet
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 01/05/2012 :  16:33:27  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Hva med uka etter 17. mai? Tirsdag eller torsdag?

www.heinepedersen.com
Go to Top of Page

Treant

Norway
88 Posts

Posted - 01/05/2012 :  22:35:59  Show Profile  Reply with Quote
Det høres skulle da være passe det. Om ikke Oslo blir for usentralt med respekt til møte sted

Lars Erik Gyulzadyan Svendsen
Another DCC Zhead
Go to Top of Page

smholt

Norway
205 Posts

Posted - 01/05/2012 :  23:11:21  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Kan begge dager, men foretrekker torsdag 24.05, gjerne i nærheten av en stasjon i Oslo(Oslo S, National).

mvh Svein-Martin Holt -
Go to Top of Page

Heine Pedersen

Norway
139 Posts

Posted - 01/05/2012 :  23:12:30  Show Profile  Visit Heine Pedersen's Homepage  Reply with Quote
Oslo burde vel være sentralt for de fleste. :) Men dere som bor i området får finne en egnet restaurant. Fortrinnsvis et sted det er enkelt å parkere.

www.heinepedersen.com
Go to Top of Page

roauk

21 Posts

Posted - 01/05/2012 :  23:20:00  Show Profile  Visit roauk's Homepage  Reply with Quote
Det høres artig og interessant ut, og jeg er mest trolig med :)
Er forøvrig delvis i gang med nytt prosjekt, mer ligger på www.ronnyaukrust.no

mvh
Ronny Aukrust

--------------------------------------
Du zzztore verden, zzzå liten den har blitt...
--------------------------------------
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
ZMOD.no - forumet © Copyright ZMOD Go To Top Of Page